piątek, 28 listopada 2008

album ślubny

Praca nad tym albumem była samą przyjemnością,
choć robiony był głównie nocami :)
To trzeci album, który do tej pory stworzyłam,
a pierwszy, z którego jestem zadowolona.

Zdjęcia młodej pary są mojego autorstwa,
oprócz trzech wybitnie pozowanych (zawodowy fotograf jak mniemam)
i fotki z tortem (Jan Czekalski).

Beato i Rafale! Dziękuję, że mogłam dla Was coś stworzyć :)
Haniu (Góra Kalwaria górą!), dziękuję za śliczny guzik.
Tak tak, ten na stronie tytułowej mocno spękany, to od Ciebie ;*
Dzieci moje! Dziękuję, że w nocy ładnie śpicie :)

tu, niestety brakuje jednego zdjęcia (zapodziało się ;))



















4 komentarze:

  1. album piękny :))))) podziwiam ogromne zdolności :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no no...
    najlepsze są Wieśki sandałki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas mi się bardzo podoba!!! I do tego zdjęcia takie ładne...

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie zauroczył mnie ten album, muszę zapisać w inspiracjach bo jest idealny, gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!