sobota, 27 grudnia 2008

kto dostał książkę pod choinkę?

Ja :)
Musierowiczową nową :)
Cudna jest!

I taka myśl mi przyszła do łebka:
może zrobić małą blogową wymianę zakładkową?
Szukam zatem 4 osoby chętne na noworoczną wymianę :)
Zapisy w komentarzach, decyduje refleks hehe.
Styl dowolny. Kolorystyka dowolna.
Termin szybki! Wysyłka do mnie w ciągu 10 dni
(czyli należy wrzucić do skrzynki do 6 stycznia włącznie).
Maszyna dokona losowania i roześle zakładki do zainteresowanych,
sobie zostawiając najładniejszą buahahaha :)
Żartowałam ;)

Gotowi? START!

Rudlis mądrze gada :) Robimy po pięć zakładek (takich samych rzecz jasna).
Chyba, że ktoś nie chce zrobić sam dla siebie,
to wtedy robi cztery i te cztery do mnie wysyła ;)

28 komentarzy:

  1. Chętna jestem :)))
    Ale ile zakładek ma być 4 czy 1 ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością wezmę udział w wymianie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również chętnie wezmę udział w tej wymianie :) jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O :) ależ mi miło, że taki odzew :)
    Oriko ekhm... Rudlis :) szczerze mówiąc to myślałam o jeden zakładce :) może dlatego, że tylko jedną książkę dostałam ;)
    a wolicie więcej? tzn. byłoby wtedy po pięć zakładek, bo tą piątą osobą będę ja :)
    póki co: czekamy na czwartą chętną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja to wielbicielka ;) białej kawki :)) stąd mój nick na forum bialakawka :)
    O tej wymianie wiem od Rudlis, bo u niej brałam udział w podobnej wymianie tzn zakładkowej, jak również w wymianie domków, a u monickijacka w wymianie karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. super Aniu! zapraszamy zatem do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :) to zabieram się za wymyślanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zobaczylam ilosc komentarzy i tak sobie pomyslalam, ze jak zwykle spoznilam sie i figa z zakladek ;)
    ale ze jako jeszcze miejsce jest, wiec sie bardzo chetnie zglaszam :D :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. super!!! to dziewczyny, do dzieła :) robimy po 5 zakładek, potem dajecie mi znak, ja Wam swój adres i zaczynamy wymianę :)
    miłego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z Londynu akurat nie, ale tez z UK ;)
    a czy to ma wplyw na wymiane? ... tzn czy wymiana tylko dla scraperek z Pl

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ nie! wszystko ok :) najwyżej troszkę dłużej poczekamy na rozesłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oki to ja biorę się za "robotę" ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja to tak się za robotę wzięłam, że właśnie piątą zakładkę machnęłam :)
    oczywiście jeśli wcześniej niż 6 stycznia wszystkie zakładki będą gotowe, to możecie je wysłać wcześniej ;)
    ale żeby nie było, że popędzam hehehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy ty kobieto znajdujesz na to wszystko czas?....

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest jeszcze miejsce czy już nie? Bo jeśli tak, to ja też się zapisuję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. przeliczyłam sobie i wyszło, że się spóźniłam... :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ja juz tez w polowie roboty jestem, ze tak powiem, a zeby nie robic zadnych opoznien to zaraz po Nowym Roku szybciutko wysylam extra poleconym ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mamojudo --> wyslalam PM na forum :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te komentarze były dla mnie świetną motywacją do zabrania się do pracy :)i prawie już ją zakończyłam :)
    również wysłałam na PM na forum. Mam nadzieję, że masz taki sam nick ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem na półmetku :)))
    Wyślę zakładki po Nowym Roku - bo zabrakło mi pewnego elementu i muszę go dokupić :)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. brawo, kobiety! szybkie jesteście jak błyskawica :)
    nie zapomnijcie dołączyć do przesyłki znaczka zwrotnego :)
    koperty posiadam ;)

    ależ fajnie się z Wami pracuje :)
    buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Coco! Szkoda, że się spóźniłaś, ale będę pamiętała o Tobie na następny raz :) Spodobała mi się blogowa wymiana, więc kto wie, czy nie zrobię jakiejś na Walentynki np (choć nie cierpię tego święta...)

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja już swoje wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bomba :) czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  25. moje tez juz dzis poszly w swiat :D

    OdpowiedzUsuń
  26. nie no dziewczyny :) jestem pełna podziwu :)
    moje zakładki już obfotografowane i obrobione, czekają na opublikowanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!