czwartek, 25 grudnia 2008

wyróżnienie

"Dla osób, których blogi sprawiają ze serce drga niespokojne.
Albo wywołuje inne ciepłe uczucia.Blogi z sercem."
cytat od Yoasia

Od kochanej Mumy dostałam wyróżnienie dla bloga z sercem.










1. Wyrożnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4. Osoby wyróżnione proszę o wypowiedzenie się na 3 tematy:
- Twoja pierwsza miłość
- Coś, co sprawiło ze serce ci zamarło
- Przedmioty bliskie sercu


Zapewne osoby, które pragnę wyróżnić dawno już dostały to piękne wyróżnienie, ale nie mogę się powstrzymać, by im go nie przyznać :)
1. Oliwiaen
2. Monikouette
3. Lengow
4. Drycha
5. Agnieszka
6. Ola Smith
7. Coco

Zawsze, gdy zaglądam na Wasze blogi, dziewczyny, moje serce drga radośnie
z nadmiaru piękna i sympatycznej atmosfery :) Dziękuję Wam za to, że jesteście!

ach, no i zapomniałabym o odpowiedziach :)
1. "Moja pierwsza miłość" miał 7 lat, gdy go poznałam. Ech, cudnie mi się ganiało z nim i z jego siostrą po schodach przy naszym pierwszym spotkaniu. Wróciłam do domu zakochana (i z pierwszą dozgonną przyjaciółką!). Zakochiwałam się w nim jeszcze dwa razy, a teraz on jest... Kto wie, ten wie :)
2. Może to banał, ale serce zamarło mi 11 września. Nie mogłam zrozumieć tego, że jakikolwiek człowiek może być zdolny do popełnienia tak okrutnej zbrodni w dzisiejszych czasach. Na co dzień serce zamiera mi za każdym razem, gdy uświadamiam sobie, że któreś z moich dzieci może umrzeć... (to taka moja mała-duża fobia...)
3. Jest ich kilka (było więcej): obrączka, pewien świecznik-lampion, kilka ważnych książek, aparat fotograficzny, miseczka z Hautecombe i jeszcze coś, ale o tym sza...

8 komentarzy:

  1. Ojeeeeeeeeeeejj!! Nie dość, że TAKIE wyróżnienie, to jeszcze w TAKIM towarzystwie! Jestem wzruszona i zaszczycona! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, pozdrawiam i życzę pomyślności !!!!!

    Uściski - Lengow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie!!! :*
    I pozdrawiam - jeszcze przez chwilę - świątecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Moja pierwsz miłośc..." teraz jest...
    :)
    Wdrapywanie się wtedy na schody przerodziło się we wdrapywanie na górskie szczyty...Nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdaż :)
    ale chyba się zdenerwuję i zablokuję anonimowe komentarze hłe hłe hłe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo, bardzo dziękuję... Okropnie to miłe :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!