środa, 14 stycznia 2009

niniejszym ogłaszam

że małą niespodziankę za złapanie 1234 otrzymują:

1. migot77
2. Drycha
3. minimysz

4. kingusia121
(się w spamie schowała...)

GRATULACJE!!!

Z powodu ogólnego rozgardiaszu domowego, spowodowanego chorobami, bardzo proszę o cierpliwość.
Przesyłki dostaniecie na pewno :)


******************************************************

I udało mi się zrobić losowanie :)
Wybaczcie, że nie ma fotograficznej dokumentacji,
ale zły dzień mam, wrrr...
Losowała moja średnia córka, Mika.
Nad uczciwością losowania nadzór sprawowała Julka (najstarsza)
i Mikołaj (najmłodszy).
A zwycięzcą została:
tadam

KALIN
poproszę o adres

6 komentarzy:

  1. Dziękuję :)
    I gratuluję pozostałym Łowczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za zabawę :o)

    Adresik już wysłany.

    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja jestem...OMG skacze pod sam sufit...;] A juz byłam tak załamana ;] Dziękuję:* i gratuluje pozostałym szczęsliwcom;]
    A adresik juz wysylam droga MAMAJUDO:*

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
    :*
    :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, ale jestem happy :) i gratuluję innym.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!