poniedziałek, 5 stycznia 2009

wymiana c.d.

Po pierwsze:W południe przyszły zakładki od Mumy i Berberis. Są prześliczne!!! Czekamy jeszcze tylko na Rudlis, z tego co wiem przesyłka już jest w drodze :)
Po drugie: Muma masz przekichane, dziewczyno! I kocham Cię :) Nie trzeba było, wiesz? I jak mogłaś się zastanawiać, czy coś mi się spodoba z tego wszystkiego, co mi przesłałaś??? No jak?!? Jesteś przekochana! Dziękuję Ci jak nie wiem co! Zrobiłaś mi taką radochę, że do tej pory gęba mi się śmieje :) Dziękuję! Dziękuję! I to hasło pana listonosz: przesyłka z zagranicy :) Normalnie poczułam się jak jakaś bohaterka komedii romantycznej ;)
Po trzecie: kocham wymiany!!! Dziwiłam się, że Rudlis co chwila zgłasza się do wszelakich wymian (mój głęboki podziw dla Ciebie!!!), a teraz już rozumiem dlaczego ;) Ten dreszczyk emocji - bezcenny!

3 komentarze:

  1. Moje już lecą do Ciebie mam nadzieję, że gdzieś po drodze nie zamarzną ;)

    I proszę zrobić wszystkim zakładkom zdjęcie grupowe ;P

    dział w tylu edycjach wędrujących albumów mnie bardzo mobilizują, no i na starość (jak ją dożyję ;P) będę miała co oglądać i wspominać:*

    OdpowiedzUsuń
  2. si, si :) zdjęcie grupowe obowiązkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :D :D
    ciesze sie, ze doszlo, ze nigdzie po drodze te zakladki nie utknely ;)
    hehehe to ja dziekuje, naprawde :*

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!