piątek, 30 stycznia 2009

zachłyśnięta jestem

szczęściem i radością, bowiem pierwszy raz dostałam
tyle nagród i wyróżnień na raz!

Dziękuję:
Barbarelli i Madziozie
za

Zasady przyznawania nagrody są takie:
Należy wymienić 5 rzeczy, od których jest się "uzależnionym",
bez których nie można żyć,
a nagrodę przyznać kolejnym 5 osobom,
których blogi lubimy/odwiedzamy.

Moje 'uzależnienia':
1. książka przy śniadaniu, obiedzie i kolacji...
2. mango, mandarynki, arbuzy...
3. aparat fotograficzny i kartkomania...
4. samochód i szklanka wody...
5. sklep papierniczy i pasmanteria...

Nagrodę niniejszą przekazuję dalej:
1. Oliwiaen
2. Ola Smith
3. Agnieszka
4. Lengow
5. Betsypetsy

Dziękuję:
Zielonookiej i Migot77
za


Zasady przyznawania nagrody są następujące :

- umieszczamy logo na swoim blogu,
- wrzucamy namiar na bloga osoby, od której otrzymaliśmy nagrodę,
- nominujemy co najmniej 7 innych blogów,
- podajemy linki do owych blogów,
- nominowanym osobom zostawiamy komentarze z informacją o nominacji.


Moimi nominowanymi są:
1. Ola Smith
2. Agnieszka
3. Lengow
4. Rudlis
5. Drycha (of course)
6. Pasiakowa
7. Mollik

7 komentarzy:

  1. Upssss, zapraszam do zabawy u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. У меня на блоге для вас награды:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah - to i u mnie cos dla Ciebie czeka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ojojoj bardzo dziekuję za taką miłą niespodziankę, jak tylko znajdę chwilę czasu to pochwalę sie nią u siebie na blogu :)

    betsypetsy
    www.threeangels.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. No zobacz, jaka niespodzianka, z opóźnieniem , ale serdecznie dziękuję !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!