wtorek, 3 lutego 2009

dziękuję:

Yulii, która napisała o moich pracach tak:
ее работы покоряют своей лаконичностью и красотой!
wrzućcie to w google tłumacza
i pośmiejcie się z tego, jak maszyna tłumaczy ;)

i przyznała mi następujące wyróżnienia:


Большое спасибо, Юлия!



Zaś kochana Costa i kochana Zielonooka przyznała mi takie coś:


A oto zasady przyznawania wyróżnienia:
1. Wstawić logo na blogu.
2. Wstawić link do osoby, która wyróżniła mój blog.
3. Nominować 7 kolejnych blogów.
4. Wstawić linki do tych blogów.

Moi nominowani:
1. Craftowo
2. Agnieszka
3. Lengow
4. Karola
5. Dycha
6. Beata Ewa
7. Ola Smith


INQA przeurocza dała mi to:

dziękuję i uchylam się od odpowiedzi i przekazania dalej,
bowiem już to kiedyś zrobiłam :D

5 komentarzy:

  1. Craftowo dziękuje bardzo :*
    cieszymy się, że chętnie do nas zaglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ to nic :) ja się bardzo z nagrody cieszę :) tylko leniwa jestem i pisać mi się nie chce jeszcze raz tego samego ;)
    jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ja niewdzięczna - dziękuję serdecznie za te i wcześniejsze wyróżnienia!!!
    Zawsze miło mi widzieć Twój avatar w komantarzach a te hurtowe nominacje... to dopiero działa na samopoczucie :) Pozdrawiam!!!
    ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ogromne dzięki składam.

    Madziu dziękuuuujęęęę !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!