poniedziałek, 9 lutego 2009

nie lenię się!

Nie, naprawdę nie! Intensywnie pracuję :)
Odwalam papierkową robotę związaną z I Komunią św. naszej najstarszej córki.
Niby czasu jeszcze sporo, ale... Jestem pewna, że gdybym nie zaczęła teraz, to o wyrobieniu się na początek maja nie byłoby mowy :)
Na tapecie mam zaproszenia, część już zrobiona. Oczywiście z wiadomych powodów pokazać nie mogę ;(
Cała reszta też musi pozostać w ukryciu.

A ten post to tylko po to, żeby nikt mnie o lenistwo nie posądził buahahaha :)

4 komentarze:

  1. oj szkoda,ze sie nimi nie pochwaliz,bo ja tez mam w maju komunie i szukam inspiracji na zaproszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zabawy blogowej choć widzę że już brałaś w takowej udział:):):):):):)zajrzyj do mnie tak czy saik:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. No Komunia to ogromne przedsiewzięcie logistyczne.. nie zazdraszczam.. przerabiałam w zeszłym roku u mojej chrześnicy
    Trzymaj sie kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. notesik doszedł, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!