sobota, 4 kwietnia 2009

próbna fryzura hand made by mamajudo




Pozdrawiam,

7 komentarzy:

  1. Piękna fryzurka :)))
    Mama wszechstronnie zdolna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fryzurka piękna, na pewno co najmniej tak dobra jak od fryzjera... bo podobno teraz TRZEBA do fryzjera i próbną fryzurę również się robi, jak przed ślubem... wszystko na głowie postawione :/

    a dziewczę na zdjęciu (córa, jak mniemam?) piękne po prostu... ja tak sobie wzdycham do dziewczynek, jako mama dwóch chłopaków, brak mi tego dziewczyńskiego elementu w domu... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale piękne uczesanie, świetne te perełki we włosach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie też bym chciała tak umiec

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie też bym chciała tak umiec

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja tak jak Coco, zazdroszczę możliwości wykonywania takich próbnych fryzur... U mnie same jeże...

    Śliczną masz córeczkę!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!