środa, 24 czerwca 2009

łapanka i zakończenie roku szkolnego part. II



ŁAPANKA :)


Ponieważ wielkimi krokami zbliża się setny post
i jednocześnie powoli dobijam do 5.000 wejść,
zapraszam wszystkich zaglądających do zabawy w łapanie :)

Zasady:
1. Napisz o moim blogu na swoim blogu
(to nie jest warunek konieczny, ale miło by było :))
2. Napisz tu komentarz odnośnie którejś z moich prac
3. Złap 5000 wejście, wyślij mi PrintScreena (mamajudo@wp.pl)
i bądź pierwszy :)
4. Pierwsza osoba z łapiących dostanie ode mnie karteczkę Tildową
i małe co-nie-co scrapowe :)

Zatem... Bawmy się!











Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. ojojoj...no i jak tu coś nie napisać...ja tu wchodzę i wzdycham....nad albumikiem przedslubnym- ta delikatność..., nad karteczkami.....nie da sie tak o jednej z twoich prac....:):):):)a o wszystkich...hi hi...zabrakło by miejsca w komentarzach!:)
    bede polować, może sie uda!:)
    rachel

    OdpowiedzUsuń
  2. powiedzieć dziękuję można na wiele sposobów.... dziękczynne zestawy, które nam tu zaserwowałaś są zachwycające:) a i notesik p joli bardzo by do mnie pasował:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga i za każdym razem, kiedy jest tu coś nowego, jestem zamurowana. Trudno opisać tylko jedną pracę, bo wszystkie są piękne!:)
    I spróbuję swoich sił, a nuż widelec się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zestaw, piękny i wysmakowany:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No w końcu mogę spokojnie coś napisać, strona się nie blokuje i sieć się nie zawiesza - w przeciwieństwie do mnie kiedy oglądam Twoje prace :))) Nie mam faworyta, bo wszystkie mi się podobają :)Zaczynam polowanie...Może mi się poszczęści :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik.Kiedy ja zacznerobić takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi do gustu przypadł album przedślubny, śliczny jest, taki skromny ale zarazem ozdobny, bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się zastanawiam dlaczego masz poniedziałkową datę jak dzisiaj jest sobota:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. a dlatego, że wtedy post jest na samej górze ;) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!