środa, 29 lipca 2009

103. przerwa w urlopie

Wpadłam na chwilkę, by pokazać, co zrobiłam przed wyjazdem :)


Zakładka do pociągu ;)



Kolorowanki dla małych dziewczynek.
W środku cała masa Tild :)





A na koniec znów ślubnie (prawie tak samo, jak ostatnio).





Dziękuję zaglądającym!
Dziękuję głosującym w mojej niezobowiązującej ankiecie!
Dziękuję Wam wszystkim za to, że jesteście :)

Pozdrawiam,



P.S. Mirabeel rocznicuje się i cukierkami częstuje wszystkich :)
Brises również śliczne i ciekawe candy rozdaje!

Ponieważ czasu mało, dopisuję w PeeSie ;)

7 komentarzy:

  1. śliczności....same śliczności!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze... chyba nikt jeszcze nie robił kolorowanek ;) Świetny pomysł i cudne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace! A kolorowanka jest fantastycznym pomysłem!!! Wykorzystam dla Córci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności... kolorowanki są powalające. Czy mogę zaczerpnąć pomysła i zrobić podobne dla mojej Julci?? Plissss

    OdpowiedzUsuń
  5. Hala :) oczywiście!!! Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super prace..a slubna zachwycajaca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł z kolorowankami :)
    ślubnie na wysokiem poziomie :D
    nanana :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!