środa, 1 lipca 2009

cztery rzeczy

"Jeśli ktoś ma ochotę się wywnętrzyć, to niech się czuje zaproszony" napisała Tores, więc poczułam się zaproszona :) Lubię pisać o swoim wnętrzu hehe :)


1. 4 miejsca, w których mieszkałam.
Chartum, Łódź, Lublin, Zielona Góra. Trochę sobie wędruję, a to chyba jeszcze nie koniec ;)

2. 4 miejsca, do których lubię wracać.
Lublin, Tatry, Kraków, Góra Kalwaria, lubię, lubię, a nawet kocham te miejsca :)

3. 4 ulubione potrawy.
Taaa... Rety, jak tu wybrać tylko cztery? Kluski śląskie z sosem grzybowym, pizza, penne ze szpinakiem, bób z czosnkiem i boczkiem, spaghetti carbonara, sery pleśniowe każdego rodzaju, w ogóle wszelkie sery :) i jajka, i ziemniaki w każdej postaci, i ketchup, i sernik, i może jeszcze zupa-krem serowy, i...

4. 4 potrawy, których nie znoszę.
Flaki, owoce morza, salceson... Nie tknę. Czwartej potrawy nie znajduję ;)

5. 4 pasje.
Samochód. Cardmaking. Książek czytanie. Śpiewanie. Kolejność zależy od natchnienia :)

6. 4 miejsca, które chciałabym zwiedzić.
Jeszcze raz Francja. Jeszcze raz Włochy. Słowacki Raj. Niekoniecznie w takiej kolejności.

7. 4 seriale, programy, które lubię.
Aktualnie to "Kocham cię, Polsko", "Kryminalne zagadki...", "Chirurdzy" i coś tam jeszcze...

8. 4 miejsca pracy.
WUP, szkoła podstawowa, dom :)

9. 4 rzeczy, które chciałabym zrobić, przeżyć.
Założyć swój sklep craftowo-wyrobniczy. Polecieć balonem. Poleżeć na trawie. Posłuchać ciszy.

10. 4 ulubione filmy.
Czekolada. Smażone zielone pomidory. Masz wiadomość. Dźwięki muzyki.

11. 4 ulubionych wykonawców muzyki.
Katie Melua. Raz Dwa Trzy. Michał Bajor. The Cors.

12. 4 rzeczy, które robię po wejściu na internet.
Sprawdzam pocztę (w celu sprawdzenia, kto do mnie napisał). Wchodzę na bloga (w celu sprawdzenia, ile osób mnie odwiedziło). Włażę na naszą-klasę (w celu sprawdzenia, czy ktoś mnie odwiedził). Wracam na bloga (i sprawdzam nowości u innych zakręconych scraperek).

13. 4 osoby, które zapraszam do zabawy.

A jak leci :) Każdy niech pisze :)




Pozdrawiam,

2 komentarze:

  1. ja też lubię kluski śląskie i sery:) i nie znoszę salcesonu oraz flaków:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Flaków i owoców morza tez nie znoszę ku zdziwieniu mojego męża hihi:)-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!