poniedziałek, 6 lipca 2009

100. ślubny album rocznicowy

Co ja się będę rozpisywać ;)
Widać jak na dłoni, że zdjęcia są do luftu...
Aparat wyjechał na urlop.
Sąsiadka miała "głuptaka".
Cyknęłam.
Okazało się, że data jest.
I to jaka, hehe.

No, ale trudno.
Album w rzeczywistości wygląda lepiej.
(uhahah, każdy tak pisze ;) )
Jest pękaty na 5 cm.
Wymiary: 16x21cm
Mocno tuszowany i osobisty :)
Dlatego tylko trzy zdjęcia :)

A bradsy szkiełkowe są ze scrap.com.pl.
Cudne są. Dodały szyku albumowi!

Dorotko! Dziękuję za to, że mogłam Ci sprawić radość!






Aaaa! Zapomniało mi się :)
100. post mi właśnie stuknął ;*
Dziękuję wszystkim wytrwałym, którzy tu zaglądają!!!

Pozdrawiam,

7 komentarzy:

  1. Album jak zwykle śliczny i udany!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Wam :)
    podziwiam, że widzicie to, iż jest ładny, bo ja im dłużej patrzę na te zdjęcia, tym bardziej żal mi d... ściska ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny albumik..
    gratuluje setnego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że albumik bardzo ładny :) I gratuluję setki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Albumik prześliczny ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!