poniedziałek, 9 listopada 2009

129. się chwalę! / I praise the...!

Nulka, zdolna i przemiła dziewczyna (podlizuję się?) jakiś czas temu zapytała na tej stronie, kto byłby chętny zostać u niej gościnnym projektantem. Się zgłosiłam i... pełne zaskoczenie, przyjęła mnie ;*
I wczoraj zajrzałam sobie na bloga I {lowe} SCRAP i znalazłam ---> TO
Normalnie gębę mam w kształcie banana :)


A że już mogę, to i tu pokazuję, com stworzyła z nowiutkich, pachnących papierków Rivendell projektu megazdolnej Zussski:









Białe kwiaty Prima, białe ćwieki
oraz cudny ogromny i perłowy ćwieczek od Endiego.

Pozdrawiam,

8 komentarzy:

  1. Очень красиво и очень нежно!! Браво!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z Ciebie dumna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Jestem z Ciebie dumna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, gratuluję i..
    Zapraszam po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. aleś się kobieto rozwinęła, no no..

    OdpowiedzUsuń
  6. gratki raz jeszcze i tutaj :)
    jak sie ciesze ze robimy w tej samej bandzie :D rozrobe :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!