wtorek, 10 listopada 2009

130. notes / notes

Mój.
Własny.
Prywatny.
Głęboko w noc robiony.
Wyśniony.
I już noszony.

NOTES :)

Notesik.
Note... ech, nie bądźmy infantylni ;)


***

My.
Own.
Private.
Made deep in the night.
Dream.
I have worn.

NOTES.
NOTEBOOK.
NOTE... ah, let's not infantile :)









stempel NOTES, guziol i skrawek papieru z ILS
grzbiety od Eight
brązowe ćwieki i cudny błękitny
(długo nie chciałam się z nim rozstać i... nie rozstałam się haha)
od Endiego, of course ;)




Pozdrawiam,

5 komentarzy:

  1. świetny notes :)
    teraz wiem co Magdy lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochalam sie od pierwszego zdjecia;o

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny notes - świetna kolorystyka i dodatki :) :)
    bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!