niedziela, 29 listopada 2009

135. wyniki candy / Results candy

Nie było mnie.
Internetu nie było.
Dwa tygodnie jestem do tyłu...

Ale jestem cudem na czas :)




Wrzuciłam liczby do Randoma.
Znaczy się na łatwiznę poszłam ;)
Komentarzy jest 99, bo ostatni jest mój :)

Zamieszałam, zamieszałam...




Potem przyszła najstarsza córka i też zamieszała :)
















Potem średnia córka, mocno zasmarkana,
więc zanim zamieszała...














...to sporo czasu upłynęło ;)















No, a na koniec przyszedł syn
i też zamieszał!
















Cieszcie się, że mąż jest w pracy ;)
Bo też pewnie chciałby zamieszać!













W każdym bądź razie po dłuuugim mieszaniu
wreszcie jest!!!



Sprawdzam, sprawdzam :)




JEST!


to




KASIULA
z Warszawy!!!
GRATULACJE!

Proszę o adres :)



Pozdrawiam,

2 komentarze:

  1. oo! ale zazdraszczam!!
    a '75 to taki piekny rocznik!! i moj w dodatku :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!