środa, 23 grudnia 2009

144. z deka monotonnie i nieco hurtowo



Starałam się ze wszystkich sił... Ale nie udało się.
Nie nie mogę poradzić na to, że kolorowanie magnolijek
sprawia mi tak wielką radość ;)
W tym roku wyszła nadprodukcja!
I wiem, że to nie tradycyjne bożonarodzeniowe motywy.
Wiem i biję się w pierś.
Wybaczcie, że zasypuję Was wciąż tym samym.
To już koniec ;)

Jutro życzenia, a w Święta usiądę i pokażę,
jakimi prezentami obdarowałam najbliższe mi osoby :)
























papiery i guziki z ILSu
ćwieki-gwiazdki (embossing na gorąco) od Endiego


Pozdrawiam,

5 komentarzy:

  1. I pięknie wyszły Ci te kolorowania! Będę Twoją uczennicą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, pełne uroku kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak naucz nas ;)
    ładna produkcja!!! błękitna, zimowa !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna mała fabryczka karteczek :)
    Świetnie Ci wychodzi kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!