poniedziałek, 4 stycznia 2010

152. o zimie będzie

O zimie będzie, bo ja lubię zimę.
Lubię, gdy śnieg zasypie drogi.
Lubię, bo jest biało i żyć się jakoś tak bardziej chce.
Lubię zapach dymów z kominów.
Lubię jak mi skrzypi pod butami.
Siedzieć wieczorem w oknie też lubię i patrzeć w noc lubię.
A najbardziej to lubię, gdy noc jest jasna jak dzień, mróz szczypie w policzki, a ja sobie w okolicach północy łażę i marzę.

Lubię to wszystko.
I choć tu, gdzie mieszkam rzadko pada śnieg,
a jak już spadnie to mało go i nie biało, lecz brudno jest;
choć dymy z kominów śmierdzą czasem plastikiem;
choć wąski mam parapet i trudno na nim siedzieć;
i jakoś zimno mi tej zimy wyjątkowo,
a samotnie północnie łaziłam raptem raz i to przez 10 minut,
to ja i tak KOCHAM ZIMĘ!!!



2 komentarze:

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!