środa, 10 lutego 2010

161. Glass of wine / Glass Of Wine



czyli nowe papiery z ILSu, autorstwa Zussski.
Są tak cudne, że właściwie zbędnym staje się
ozdabianie rzeczy z nich wykonanych.
Postawiłam zatem na minimalizm.

Dzisiaj pierwsza rzecz z kilku już zrobionych.
Album.
Lub pamiętnik.
W środku czyste grubsze karty.
30 kart.
20x20cm

Do kupienia od zaraz ;)




***
or new securities with ILS, by Zussska.

They are so wonderful, it becomes unnecessary
decorating things from them.
Therefore put on minimalism.

Today, the first thing with a few already made.
Album.
Or diary.
In the middle of a clean thicker card.
30 pages
20x20cm

To bay right away;)







ILS: papier wierzchni i stempel
scrap.com.pl: papier wewnętrzny i ćwiek
scrapiniec: ramka, zamek i klucz



I wianek do zgarnięcia u Kasiorki:




oraz w Atelier Penelopy







12 komentarzy:

  1. faktycznie sliczne!!!30??:Owow to niezla produkcja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ech, nieprecyzyjnie się wysłowiłam :) stron jest 30 :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dokałdnie to samo... papier tak fajny, ze nie potrzebuje wielu dodatków (właśnie siedzę nad nim i kombinuję... )
    super pamietnik!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny i ta białą rameczka, super wszystko wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny! Jest taki delikatny i ma swój styl ;) A propos papierów to mi one również wpadły w oko- a po obejrzeniu Twojej pracki jeszcze bardziej naszła mnie na nie ochota ;D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!