piątek, 12 lutego 2010

164. kocham moją szafę / I love my wardrobe

Miłość moja do szafy wynika z prostej przyczyny:
jak czegoś potrzebuję, otwieram ją i wszystko mam pod ręką.
Nawet pomysły w niej znajduję.
Mój małż ma dziś 18-te urodziny :)
Prezent mam, czas go udoskonalić ;)

Oto on.
Turkusowy i potraktowany embossingiem.


***
My love for the cabinet due to simple reason:
like something I need, I open it and have everything at your fingertips.
Even I find the ideas in it.
My husband is now 18th birthday:)
I have a gift, it's time to improve it;)

There he is.
Turquoise and treated embossing.



tag: papier Amber (ILS)
ćwiek: scrap.com.pl




11 komentarzy:

  1. hmm ciekawe co tam w środku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko zabierz mu później tego cudownego ćwieka! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe :) a Ty, Kasia, myślisz, że dlaczego on tam jest ;) właśnie dlatego, że mogę go odzyskać :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak tak, szafy są zawsze pełne niespodzianek, ja na przykład jak brakuje mi dzianiny to idę właśnie do szafy sprawdzić czy sa tak jakieś zapomniane koszulki :)
    pozdrawiam z poMyskowego świata!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Naj! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne opakowanie :)
    Ten kolorek... mrrrr...
    :***

    OdpowiedzUsuń
  8. chetnie bym skorzystała z twojej szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam po odbiór wyróżnień:D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!