niedziela, 21 lutego 2010

168. kartki komunijne / Communion cards





papier ze scrap.com.pl




9 komentarzy:

  1. śliczna! delikatna i elegancka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, delikatna i piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany ale śliczna kartka, taka niesamowicie delikatna, bardzo, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twój styl! Rewelacyjne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne takie dziewczęce, sama chciałabym dostać taką na Komunię

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka!!!
    Dopracowana, delikatna i elegancka zarazem - baaardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A to się zdziwiłam! Że można było taką ładną komunijną i na dodatek INNĄ zrobić! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!