piątek, 5 marca 2010

174. jak to z Ważnym Albumem było...

Miał powstać dawno temu. W styczniu.
Nie powstał wtedy, bo musiałam wyjechać w ferie z dziećmi.
Mąż miał pojechać, urlopu nie dostał - albumu nawet nie zaczęłam...

Potem zginęły mi zdjęcia...
Czasu brakowało...
Zima długo trzymała...
Nic się nie chciało...

Drugie zdjęcia wyszły paskudnie.
Nie. Paskudnie to za słabo powiedziane...
Były OKROPNE! Te ze slajdów wyszły nieostre, zabrudzone, z paprochami.
Nie miałam już czasu na reklamację, bo 4 marca zbliżał się jakoś nadzwyczaj szybko...

Zebrałam się wreszcie sama w sobie i wzięłam do roboty.
I co? Mąż wziął sobie tydzień urlopu przed Ważną Datą, żeby być z nami...

Nie zdążyłam. Jest w połowie zrobiony. I tyle pokażę. Nic więcej.

Zdjęcia beznadziejne. Takie jak i humor (miała być wiosna...).

Zostawiam Was sam na sam ze spapraną robotą...










i 10 lat później :)
(w albumie jest strona na zdjęcia co 10 lat)



I na zakończenie piękny prezent, który wygrałam w candy u Penelopy.
Doszedł akurat na naszą roccznicę :)
Króle są PRZEPIĘKNE i cudnie wpasowały się w naszą rodzinkę :)







P.S. papiery z ILSu, ćwieki od Endiego

I candy u Ani z Zielonego


16 komentarzy:

  1. Ach! Miodzio! Czekam na więcej stron! Pomysł rewelacyjny! Dużo miłości Wam życzę!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Wam tych 10 lat :)
    i kolejnych dyszek życzę :)
    Dziękuję za utwierdzenie mnie że ten papier się nadaje na ślubne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fragment albumu, który pokazałaś jest piękny! Nie ma co narzekać;)
    Oby tak dalej, a będziecie mieli godną pozazdroszczenia pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym Cię nie poznała! :D
    Album jest śliczny i wcale nie jest spaprany!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny albumik i gratulacje "dychy" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za dobre słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakiś czas temu zaczęłam planować album na własną rocznicę ślubu- w prawdzie dopiero (albo już) piatą i dopiero (albo już) we wrześniu ale zapał mam podobny do Twojego i nawet te papiery sobie już zakupiłam...pozwól, że Twój będzie moją inspiracją, bo cudny jest

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci wyszedł:) Gratuluję okrągłej rocznicy i życzę wielu cudownych kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale nie spaprana, nie narzekaj ;-))
    Zwłaszcza na fotce 10 lat później robota wygląda bardzo bardzo :-))
    Kolejnych wspólnych dekad!! :-***

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane babeczki :) buziaki dla Was ogromne, bo podładowałyście mi akumulatory na maksa niemalże :)
    Dziękuję, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam po wyróżnienie! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ale jesteś krytyczna w stosunku do swojej pracy! Według mnie niczego albumowi nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudny pomysł i przecudne wykonanie:) Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!