sobota, 3 kwietnia 2010

183. nieustające CANDY / permanent Candy



Na kilku bloga hula już nowy (moim zdaniem świetny)
pomysł na CANDY.
Dołączam się i ja do tej słodkiej gorączki.


Oto zasady:

1. Dołącz się do obserwatorów mojego bloga.
(warunek niekonieczny, acz miły)
2. Skomentuj każdy mój post w danym miesiącu.
(warunek konieczny, o ile chce się zwiększyć szanse na wygraną)
3. Podlinkuj u siebie mój blog (+zdjęcie candy) z informacją o nieustającym candy.
(warunek konieczny niestety)
4. Zajrzyj tu pierwszego dnia miesiąca i przekonaj się, czy wygrałeś :)


Zasady losowania:

Każdego pierwszego dnia miesiąca odbędą się dwa losowania.
W pierwszym wylosuję jeden z postów opublikowanych przeze mnie w danym miesiącu.
Komentarze wpisywane pod wylosowanym postem wezmą udział w drugim losowaniu,
które wyłoni zwycięzcę nieustającego CANDY.
I tak co miesiąc.

Zaczynamy zatem od dziś.
Zatem...


Za komentarze kwietniowe osobę wylosowaną obdaruję

NOTESEM



powstało z kitu kwietniowego ILS

Losowanie odbędzie się 1 maja.


***
On several blogs already circulating a new one (in my opinion excellent)
CANDY idea.
And I join this sweet fever.

Here are the rules:
1. Join the observers of my blog.
(condition unnecessary, though nice)
2. Comment all my post in the month.
(a prerequisite if you want to increase your chances of winning)
3. Post at his link to my blog (+photo) with information about the permanent candy.
(unfortunately, a necessary condition)
4. Look here first of the month and see whether you've won:)

Drawing rules:
Every first day of the month there will be two draw.
In the first I will draw one of my posts published in a given month.
Comments entered into drawn post will participate in the second draw
which will select the winner of the permanent CANDY.
And so every month.

We start therefore from now on.
Well ...

For comments give someone a person drawn in the April
NOTES
The draw will take place on 1 May.





13 komentarzy:

  1. Witam,
    na Twojego bloga "wpadłam " dzięki ILS-Ja również jestem uzależniona od ich papierków;-)
    Oczywiście zaglądać będę TU systematycznie nie tylko z powodu kuszącego bardzo CANDY ale również by oko nacieszyć Twoimi pracami.
    Ja swoją zabawę z papierkami zaczęłam od niedawna..wciąż się uczę i popełniam masę błędów..Mimo wszystko zapraszam na swojego bloga,mam nadzieję ,ze będziesz łaskawa dla moich wypocin ;-)

    http://papierowa-jaga.blogspot.com/

    p.s.oczywiście wklejam już linka w pasku bocznym swojego bloga o Twoim niekończącym się Candy:))i ustawiam się w kolejce:)
    pozdrawiam b.serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj,zapomniałam spytać..bardzo podoba mi sie ramka,którą zaprezentowałaś na blogu ILS .Użyłaś jakiegoś cudnego preparatu,to pękań(domyślam się ,ze coś do deco)..czy zdradziłabyś mi jego nazwę i jakieś namiary na jego zakup?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie po candy ;)
    Chciałam życzyć Ci i Twoim bliskim Zdrowych i Radosnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też sobie nabyłam kwietniowy kit - po raz pierwszy mi się udało załapać - zwsze za późno mi się przypominało i nigdy dla mnie nie starczało - ale teraz mam, tzn. czekam na przesyłkę ;)

    Wesołych Świąt

    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja żałuję, że nie udało mi się zdobyć tego kitu! Ale nic! Może chociaż dostanę notesik... ostatnio mam troche szczęścia to może... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a dla mnie kit jest za drogi;p musze przyznac ze dla osoby niepracujacej i jeszcze uczacej sie drogo!! no ale ni o tym chcialam pisac;p z checia wezme udzial w candy, jak widac od dluzszego czasu juz obserwuje twoje wyjatkowe prace.. pozdrawiam i zycze mokrego dzisiejszego dnia;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety też uważam, że KIT dla osoby pracującej dorywczo jest trochę za drogi... dlatego chcę mieć szansę na wylosowanie tego cudnego notesu! Zaglądam tu regularnie, ale nie komentowałam, warto będzie to zmienić, nie tylko dla nagrody, ale przede wszystkim dla chwalenia tak zdolnych rąk!

    OdpowiedzUsuń
  8. dopisuję się i ja, bo noteisk świetny. Pomysł też, może wcielę w życie...

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny ten notes, więc czym prędzej się zapisuję na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć wszystkim z tej strony!
    Miło was tu spotkać!
    Postaram się udzielać :)
    Cześć!
    ---
    [url=http://akcesoria.do.pedicure.makijaz123.com/13/]akcesoria do pedicure[/url]

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć wszystkim na tej stronie!
    Cieszę się mogąc was poznać!
    Postaram się udzielać :)
    Cześć!
    ---
    [url=http://akcesoria.do.pedicure.makijaz123.com/13/]akcesoria do pedicure[/url]

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!