poniedziałek, 5 kwietnia 2010

185. z kitu kwietniowego / from the April kit



Kilku kolejnych postach będę Was raczyć tym,
co można wyczarować z zestawu kitem kwietniowym zwanego :)

Kit jest świetny - nie kituję :)
Bardzo dobrze mi się z nim pracowało,
efekty pozostawiam Waszej ocenie :)

Na drugi ogień (bo notes z candy też jest zrobiony z tego zestawu):
etui na komórkę.


***
Over the next five days will you deign to those
what you can conjure from the April kit :)

Kit is great - I do not lie:)
Well I worked with him,
results leave your rating:)

As a second
is (because notes of candy is also made from this kit):
pouch for your mobile.











9 komentarzy:

  1. o jacie jaka lekkość w tym etui
    zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje prace podziwiałam już na blogu ILS,podziwiać będę i Tu :))Zestaw zamówiłam,mam nadzieje ,ze i mi uda się coś z niego ładnego stworzyć;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Podziwiałam na ILS! I będę komentować pozostałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to jest tortura! Najlepszy kit uciekł mi sprzed nosa...i jak pomyślę, że takie cuda można z niego było stworzyć....

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm czy to material z Ikei? Bo mam bardzo podobny wzor zaslon, tylko ze czarny.. pokrowiec ladny, taki delikatny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. marysza :) tak, to materiał z IKEA :) to z kitu kwietniowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba tez sobie zrobie jakis komorczak :), tak mnie tchnelo jak napatrzylam sie na Twoje cacko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już zachwycałam się na ILS, teraz wzdycham po raz drugi... :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!