czwartek, 15 kwietnia 2010

193. bukiet dla Chopina / bouquet for Chopin



Przedstawiam pracę moje średniej córki, Miki.
Młoda ma 8 lat i chyba nieźle sobie radzi w scrapowym dziele :)
To praca na konkurs "Bukiet dla Chopina".
Przy okazji łapiemy się na Mapkowe Inspiracje ILS 9.04-15.04.
Jak Wam się podoba?

***
I present work my average daughter, Mika.
She is 8 years old and probably is doing good work in the scrap:)
This work for the competition "Bouquet for Chopin."
How do you like?











16 komentarzy:

  1. I ona to sama zrobiła?
    Bardzo śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę, konkurencja Ci rośnie ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. no no.. jak na 8 lat.. ja mam 20 i zrobila to 100razy lepiej niz ja bym zrobila;p gratuluje zdolnej coreczki;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli scrapbooking przekazuje się w genach :-)) Pięknie sobie poradziła :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona ma naprawdę 8 lat? Niesamowicie zdolna dziewczynka, podziwiam. Utalentowane to kolejne pokolenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!! Zdolniacha. Jak tak zaczyna w wieku 8lat to co bedzie pozniej?:)
    Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie brawa dla córci!!!! Piękna praca!!!Musi byc Twoją wierną "podglądaczką" i w dodatku baaaardzo zdolną,bo szybko sie uczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. To się nazywa wrodzony talent:)
    Piękna praca, gartuluję zdolnej córy !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozwole sobie wyrazic opinie, chociaz jestem tu nowa :) - kartka rzeczywiscie sliczna. Niedaleko pada jablko od jabloni.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super praca!!! :) Nie mogę wyjść z podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  11. super! rośnie utalentowana scraperka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tak zdolnej córki... talent po mamusi!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie gadaj! To dzieło córy?!
    REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  14. opad szczęki, piękna interpretacja, no powiedz chociaż, że jej podpowiadałaś, bo nie uwierzę :P

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!