czwartek, 22 kwietnia 2010

196. Tilda Matilda / Tilda Matilda

W momencie,
kiedy pierwszy raz zobaczyłam te papiery,
wiedziałam,
że zrobię z nich coś dla żywiołowej dziewczynki.
I wreszcie okazja się znalazła.
Miła i niezwykle żywiołowa dziewczynka
ma jutro urodziny.
A moja córka
bardzo chciała zrobić jej w szkole niespodziankę :)

***
At the time,
when I first saw these papers,
I knew I'll do something for their
spontaneous girl.
I finally found a chance.
Nice and very spontaneous girl birthday is tomorrow.
And my daughter
really wanted to do it at school a surprise:)







papiery: ILS
kwiatki i kwietne ćwieki: Scrap.com.pl


Przypominam o CANDY!



13 komentarzy:

  1. piękny komplet
    sama bym chciala byc ta dziewczynka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jużwidzę;) to karteczka jest:) CZym wycinasz kształty?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł i oczywiście wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. madzioza zasypała cie pytaniami

    a ja się zachwycam kompletem bo jest cudny i karteczka mała ale doskonała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)

    Madzioza :) kształty kombinowane są :) Duży okrągły dziurkacz, nożyczki ozdobne i... tekturka okrągła od wstążki (bo wciąż nie mam cyrkla tnącego...) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba, że pytasz o Tildę ;) ją to wycinam precyzyjnym nożykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odwazne kolry, podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Niejedna duża dziewczynka ucieszyłaby się z takiego prezentu, więc tym bardziej taka malutka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Tyle koloru, tyle energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. soczyście radośnie, taki Tildowy sorbecik

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorystyka cudna :) Tilda pasuje tam jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
  12. masakra genialny prezent dla zywiolowej dziewczynki, genialnie wykorzystane papiery! ;d karteczka urocza!!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie bawisz się papierem .. nadajesz mu nową twarz ...

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!