środa, 28 kwietnia 2010

198. komunijnie / Holy Communion







16 komentarzy:

  1. Przepiękna ,delikatna!!!!Bardzo mi sie podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, delikatne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosssskie! Super, muszę zapamiętać ten pomysł, może kiedyś się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie wiem co powiedzieć....sama bym chciała mieć Komunie znowu żeby dostać taką kartkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej super kartka, ten motyw z kalendarzowa data jest rewelacyjny. Za pomysl i wykonanie naleza sie gromkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się bardzo, bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne!!! Takie suptelne i gustowne!!! Mam nadzieję, że będę mogła trochę wykorzystać Twój pomysł, bo strasznie mi się spodobał? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję, dziękuję :) lejecie miód na moje obolałe serce :)
    ściągać, liftować, kopiować ile wlezie :D tylko zaznaczać, że pomysł mój, bom spragniona pochwał hahaha ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny pomysł i wykonanie piękne! bardzo, bardzo...

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!