czwartek, 29 kwietnia 2010

199. tryptyk ślubny / Triptych Wedding



Na specjalne zamówienie powstał tryptyk.
W środku jest miejsce na życzenia
i dwie płyty CD.
Niezmiernie lekko pracowało mi się przy tym zamówieniu!
Wykorzystałam papier Jane z serii Victoriana
zaprojektowany przez Latarnię Morską :)
Kolory niestety mocno przekłamane,
bowiem zmieniłam papier, który zazwyczaj był tłem...
Wyszłam na tym na szaro, żeby nie powiedzieć,
że na niebiesko...
Jednakowoż liczę na to,
że wszyscy TuZaglądacze mają bujną wyobraźnię
i co nieco z koloru kremowego tu znajdą :)


***
I worked extremely light at the order!

I used paper Jane Victoriana series designed by Latarnia Morska :)
Unfortunately, much praise of colors, because I changed the paper,
which was usually the background ...
I went on this gray, not to say that blue ...
However I hope that everyone has a fertile imagination
and a bit of cream-colored will find here:)













33 komentarze:

  1. Piękny! Elegancki i delikatny, do tego jeszcze w pudełku! Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobraźnia zadziałała ;)
    Prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę się powtarzać, ale jest PIĘKNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna !
    Delikatna !!
    Subtelna !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowny tryptyk. Przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, przepiękny!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja na koniec dnia nie dodam nic nowego - PIĘKNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę oryginalna..PIĘKNY !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG- jakie to jest piękne. Iście królewskie- powiedziałabym.

    OdpowiedzUsuń
  10. znowu zostałam powalona na kolana

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka jest naprawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna kompozycja z tymi wielkimi kwiatami :) kolorystycznie wszystko się idealnie ze sobą komponuje
    a w połączeniu z tym pudełkiem tworzy przepiękną całość

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście kolory trochę 'nieteges' ;) ale poza tym - pełna profeska ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. perfekcjonizm w każdym calu
    kartka mistrzowska ,patrzę na nia i wzdycham z zachwytu.
    Młodzi z pewnością oszaleją z radości:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny!!!
    Zachwycam się każdym szczególikiem :)
    Cudna kwiatowa kompozycja :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu piękna praca!!! Bardzo dopracowana i pełna drobnych elementów!!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny komplecik. różyczki są piękne a całość bardzo elegancka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!