poniedziałek, 17 maja 2010

206. dla Mamy / for Mom








26 komentarzy:

  1. śliczna jest! zachwycam się nią odkąd tylko zobaczyłam ją na Polkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna !!! Cudne dodatki, świetna kompozycja, cudo !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna i wyjątkowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Właśnie do takiego stylu mnie ostatnio ciągnie. Pięknie to zaaranżowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. No rzeczywiście piękna i stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, ale jakaś taka "nie Twoja" :) Wolę Cię w innym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! jak Ty to zrobiłaś! Czarujesz, kobieto, czarujesz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! jak Ty to zrobiłaś! Czarujesz, kobieto, czarujesz...

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful...love webster pages too.

    Hugs,Willy

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, pełna klimatu tego wyjątkowego święta :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że eksperymentujesz ;) I muszę przyznać że z dobrym skutkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kartka, tyle elementówa wszystko ładnie współgra

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna kartka a motyl na niej cudowny

    OdpowiedzUsuń
  14. doskonała,piekna,załuje ,ze nie jestem twoją mamą bo bym ja miała na własność

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kartka jest fantastyczna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej! Spojrzałam na twoje kartki i mnie olśniło. Byłam pewna, że dzień matki jest 27 maja... Ale by była gafa...
    Bardzo ładne kartki.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna interpetacja i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna kartucha - każda mama by chciała taką dostać!!! zdecydowanie :)

    a ja jestem tu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna ta kartka, uwielbiam taki styl. No po prostu będę musiała coś podobnego popełnić w przyszłości :) Pozdrawiam i zaczynam obserwować bloga!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!