piątek, 11 czerwca 2010

219. Chrzest święty / Baptism






papier: scrap.com.pl





18 komentarzy:

  1. Skromna, ale prześliczna! :)
    Do jutra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka, urocze opakowanie!!! CUDO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękna karteczka, wszystko dopracowane w każdym szczególe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a jeszcze nie zdążyłam podziękować za candy, ale najpierw choroba, potem wyjazd a teraz choroba na całego:( ale notesik jest cudowny, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka. Szkoda że zdjęcia nie oddają jej zieleni...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiątka!
    Cudne, orzeźwiające kolorki na upalne dni :).

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę przestać tu do Ciebie zaglądać bo moje kompleksy przez to się pogłębiają ;D
    świetnie jak zawsze !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak...buty kupione dzisiaj w sobotę, grzeczne dzieci i zamyślona Mamajudo w sklepie z butami. I tylko nie zdążyłam zaczepić, zniknęła mi w tłumie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna :) zaśliniłam monitor, alr tak mam zawsze ilekroć zajrze na Twojego bloga z cudami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna!! Napisy to stempel czy wydrukowane?? Piękna czcionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, dziękuję :0
    Mrude, napis drukowany: to courier new i Susie's Hand ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż sama chciałabym mieć chcesz żeby dostać taką kartkę :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!