czwartek, 24 czerwca 2010

224. ramka i dodatkowe candy / frame and candy



Ramka z życzeniami dla pewnej panny,
która wkroczyła w dorosłość.
I pomyśleć, że nie lubiłam kiedyś różu...
Ale tu jakoś mi się podoba ;)

wymiary 20x20cm


***
The frame was created with best wishes
for a
Miss, which entered into adulthood.
I did not like the color pink ...
But somehow I like it;)

size 20x20cm








papier tworzący ramkę ramki ze scrap.com.pl



--------------------------------------------------------------


Obiecałam, że jutro dokonam losowania.
Ale niestety nie wyrobię się,
a chciałabym dać równe szanse wszystkim,
dlatego nie losuję dzisiaj :)

Szczęśliwą osobę poznacie dopiero w lipcu.
Żeby Wam, kochani komentujący, to wynagrodzić
ogłaszam jeszcze jedno candy!
Warunek jest jeden:
zostaw komentarz pod tym postem!
Osoba wylosowana dostanie również kartkę
zrobioną przeze mnie wg uznania zwycięzcy :)


Tymczasem żegnam się z Wami i życzę udanych wakacji!






53 komentarze:

  1. Wróciła Mamajudo, jaką uwielbiam :)
    Przecudowna rameczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna ramka!!! Świetna kompozycja kwiatowa i kolorystyka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Niby różnowa ;-P a nie przesłodzona - ta zieleń świetnie tu zagrała. Pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, piękne kolory, dodatki, wszystko piękne.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak jaluuuuuubie takie świeże połączenia kolorystyczne....piękna ta ramka a o tym jak dopracowana nie wspomnę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pod każdym względem !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. kartka swietna i roz bardzo do niej pasuje, a do candy oczywiscietez sie zapisuje i z niecierpliwoscia czekam na wyniki.. bo we wrzesniu wesele a ty robisz idealne kartki na wesela;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, uwielbiam połączenie różu z zielenią.
    Pełen podziw za połączenie kwiecistego papieru z życzeniami i kwiatami do okoła, genialny efekt!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramka elegancka i wysmakowana! Mam nadzieję, że i ja kiedyś będę tworzyć takie cudeńka (dopiero raczkuję w scrapbookingu). Dziękuję za całą zawartość witryny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piękne! Nie tylko cuda z tego postu, ale i cuda ze wszystkich innych. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga, dla mnie jest to ogromne przeżycie estetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego różu to tak tyci, tyci... pięknie wygląda;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna ramka! Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodka karteczka - słonka życzę - odpoczywaj /szkoda że się nie spotkamy/ - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała pastelowa rameczko - kartka :)
    Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne życzenia na karcie, piękne kolory!
    Wypoczywaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna ramka i mądre życzenia :)
    Udanego urlopu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to w takim razie się podpisuję i udanych wakacji życzę:)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się w kolejkę :D Może się pofarci

    OdpowiedzUsuń
  19. Róż w połączeniu z tą delikatną zielenią jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. karteczka przecudna.Udanych wakacji!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna rameczka :)
    Co do candy, Ty to potrafisz podkręcić napięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne życzenia na pięknej kartce!

    OdpowiedzUsuń
  23. Do mnie też róż nie przemawiał, ale w połączeniu z zielenią baaardzo go lubię ;)
    Słodka ta ramka

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kartka ;) Cieszę się, że dajesz nam jeszcze jedną okazję do candy, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne rzeczy tworzysz =]

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tu przyszłam pozaglądać i podziwiać ale skoro jest candy to czemu nie:))
    piękna ramka, wspaniałe kolory!!!:))
    dziękuję za dobre słowa:*

    OdpowiedzUsuń
  27. zapomnialam dopisac UDANYCH WAKACJI:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Cuuuuuuuuudna ramka!!!!!!!Zachwycająca:)Tobie też udanych wakacji:) JA już nie mogę się doczekać jutra;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne!
    Ja chcę wygrać twoją kartkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna rameczka. Zachwycają mnie Twoje prace. Nie mogę się uleczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nie wiem skąd macie takie świetne pomysły na kartki, ramki, notesy itd...
    piękności tworzysz:)
    pozdrowienia od joli_zoli:):):)

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacyjna kartka, tyle detali i piękne życzenia

    OdpowiedzUsuń
  33. bergamasco.blox.pl25 czerwca 2010 17:04

    Rewelacja!! Jak zresztą wszytskie inne!

    OdpowiedzUsuń
  34. slodka ramka i pełne radosci zyczenia... kompozycja kwiatowa rewelacyjna :->>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  35. Ramka jest śliczna,bardzo ładnie komponuje się ten róż z zielenią:)

    OdpowiedzUsuń
  36. niestety w candy nieustającym wymiękłam zwyczajnie....ja chyba nie lubie komentować wszystkiego ;) Ale tu sie zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja też się zgłaszam :) udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  38. Piszę się na drugie Candy. czekoczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna :) urzekły mnie te kwiatuszki...

    zgłoszę się i ja na to drugie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jej jaka sliczna rameczka. Uwielbiam te Twoje okragle napisy

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja już komentowałam ta ramke ale jest tak cudowna że oczu od niej oderwać nie mogę. Zaglądam aby oczy nacieszyć kolorami i kompozycją :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudnie!I czekam na cud w losowaniu;)Pozdrawiam.
    j.lo74@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna kartka, z tym różem to sporo osób tak ma.Ja też się do tej grupy zaliczam.
    Pozdrawiam,
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  44. Fry for just two hours finally clear away in heat range.
    You might hide away a variety of components in men and women.
    Those same wonderful features display undeniably formed your
    Breville Toaster Oven site to website option of prospective customers.


    My weblog oven heating element cost

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!