poniedziałek, 5 lipca 2010

225. Wróciłam i wylosowałam / I came back and drew



Wróciłam wcześniej, zakatarzona niemiłosiernie,
kichająca i w ogóle do niczego :(

Szybciutkie losowanie się za chwilkę odbędzie!
Najpierw drugie candy :)
Komentarzy pod poprzednim postem jest aż 52!
Dziękuję Wam za nie z całego serca!
Dwie notki się powtarzają,
więc do losowania staje 50 komentarzy.
Zwycięzcą zostaje........

KULKA



I jeszcze candy czerwcowe :)

Postów naprodukowałam tylko 10 :(

Pod wylosowanym postem pozostawiono 15 komentarzy :)
Dziękuję za nie ogromnie!

Szczęśliwcem (hehe) zostaje...


MARYSZA!

Obie zwyciężczynie proszę o przesłanie zamówienia
na wymarzoną kartkę wraz z adresem,
pod który karteczka powędruje :)



Nieustające candy zawieszam na wakacje :(
Boję się, że się nie wyrobię,
a i postów będzie zapewne baaardzo mało.
Przepraszam!
Od września ruszam pełną parą!

Udanych wakacji dla wszystkich!!!





4 komentarze:

  1. o ale fajnie;d dziekuje i gratuluje drugiej wygranej;d

    OdpowiedzUsuń
  2. no jak ja mogłam nie wiedzieć,że takie cuda tu się rozdaje :P

    ..zapytanko mam jak wstawiasz randoma z wylosowanym numerem? bo ja jak wstawiła html-a to mi wskoczyło okienko ,ale bez wylosowanego numerka :P będę wdzięczna za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje zwycieżczyniom bo piekne prace tworzysz..dostac taka jedna to marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O żesz!
    To ja już prawie 3 miesiące jestem WYGRANA i nic o tym nie wiem!
    MamoJudy, przepraszam, nie wynika to w żadnym razie z lekceważenenia, raczej mojego wakacyjnego trybu życia - pracuję w ciągłych rozjazdach, wpdam do domu na chwilę i znów w drogę. I do Ciebie też wpadłam, zachwyciłam się i wypadłam, nawet nie zarejestrowałam, że jest jeszcze dodatkowe candy (wcześniej odchlipałam już, że nie wygrałam notesu;-))
    Ale mi głupio...
    I strasznie się cieszę :-D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!