środa, 21 lipca 2010

232. grubymi nićmi szyte / sewn with thick thread



Od dłuższego czasu zachwycam się kartkami,
które robi Peet.
Wydaje się, że do ich zrobienia potrzeba tylko papieru :)
Podziwiam precyzję, z jaką Peet szyje i przeszywa.
Fascynują mnie kształty przez nią wycinane.

Jedna kartka urzekła mnie szczególnie.
Nieśmiało zapytałam Peet, czy mogłabym ją zliftować.
I oto jest.
A nawet dwie.
Jak siostry.
Dziękuję, Peet!

***

I’ve been admiring Peet’s cards for a long time.

It seems all you need to make them is paper.

I adore the precision of her sewing and stitching.

I am fascinated by the shapes she cuts out.

I was impressed by one particular card, so I asked Peet shyly if I could lift it.

And so it is.

Or even: so they are.

As sisters.

Thanks Peet!












papiery:
cappella-BasicGrey
Jane-Victoriana Collection
/kupione w scrap.com.pl/
At noon 03 z I{lowe}SCRAP
fenomenalne ramki: scrapiniec





26 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam jej prace. W Twoim wykonaniu wyglądają cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I wcale sie nie dziwie ze sie nimi zachwycilas, w Twoim wykonaniu sa wprost przepiekne.

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego ta miłość mnie nie dziwi :) też uwieeeelbiam jej prace, szycia..... ale twoja praca jest REWELACYJNA

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny lift!
    Ja też często zaglądam do Peet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny lift!! Po prostu fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna karteczka, bardzo udany lift!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne =]Takie, jak lubię u Peet =]

    OdpowiedzUsuń
  8. O Boże:! Cudowne, przepiękne, no cud, miód i orzeszki xDd

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiałam ten wzór na blogu Peet, ale te są równie piękne! świetnie wykorzystane ramki ze Scrapińca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! Wyglądają na ciężkie, grube, a takie lubię najbardziej. No i ramki w tych kartkach wyglądają tak korzystnie, że te karteczki mogłyby je reklamować.

    OdpowiedzUsuń
  11. these cards are so totally gorgeous!!!

    you're welcome
    Peet x

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne i wyjątkowe:)
    tak, rocznicujemy:))-dziękuję:*
    a moi rodzice 21 hahahaha

    Tobie również wszystkiego najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ piękne te karty twoje :) świetnie sobie poradziłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeszycia bombowe!!!Całość robi wrażenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wstąpiłam do Ciebie przez przypadek. I oniemiałam. Piękności. Częściej będę się wpraszała na kawę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezły dobór kolorów. Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne te kartki - i oryginały, i lifty Twojego autorstwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Są piękne - podziwiam za te kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Twoje karteczki, dla mnie czarna magia!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!