poniedziałek, 23 sierpnia 2010

244. pozdrowienia znad morza




7 komentarzy:

  1. Wypoczywaj, nabieraj siły i oby pogoda choć trochę dopisała. Cieplutkie pozdrowienia z zachmurzonych Chojnic :)Mam nadzieję że chmury zostaną u mnie i nie zepsują Ci urlopu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypoczywaj, żebyś potem mogła fajne karteczki robić ku uciesze oglądaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku!!!
    Fajny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuję, że dobrze wypoczywasz i widzę, że nawałnicę przeżyłaś. To dobrze. Ciesz się słońcem i dobrym wolnym czasem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci fajnie :)
    Ja dopiero wróciłam znad morza i już mi mało ...
    Wracaj z nowymi pomysłami, inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłych wakacji! Mam nadzieję, że będzie z tego jakiś albumik :) Zapraszam do zabawy: http://merrymaking-scrap.blogspot.com/2010/08/stryszkowy-album-attic-album.html

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!