środa, 1 września 2010

245. ślubne / wedding








17 komentarzy:

  1. prześliczna!
    z czego są zrobione te kropki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! Jak zwykle z klasą i elegancją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolorki... mhm... te dodatki... mhm... cała karteczka bardzo przyjemna i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję!

    Aśko, kropki to LIQUID PEARLS White Opal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna , pięknie dobrałaś tonacje seledynku i błękitu. Brakowało mi Twoich prac...witaj znów wśród nas :) Zapraszam do mnie na zabawę 10 rzeczy które lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna karteczka!!! a te kropeczki świetnie zastępują szycie, muszę sobie zapamiętać!!! (nie zawsze jest możliwość wykorzystania maszyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, delikatna, elegancka:)
    Kropeczki śliczne, mi wychodzą stożki z ostrym czubkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i elegancka, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku.... wspaniała... jesli pozwolisz zrobie lifta Tej Uroczej kartki=D

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER karteczka! EXTRA kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna , a mnie urzekły te serduszka "schowane" w kwiatkach, super pomysł. Mogę "skopiować"?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, toż to żadne kopiowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!