piątek, 10 września 2010

248. dziękujemy / thanks









15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! jak ja kocham paseczki! :) Świetna aranżacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sam raz....ciepło i uroczyście. Piękne słowa w środku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna!
    Wiem, wiem miałam pracować, ale mi czytnik zapikał, że coś nowego jest i w ramach relaksu zajrzałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i dopracowana niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak układasz na kartce kwiatki, to kartka musi być piękna i jest:) I jeszcze bardzo podoba mi się co robisz z ramkami. Właściwie to nie wiem co z nimi robisz, ale u Ciebie wyglądają wyjątkowo pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZECUDNE!!! GENIALNE dodatki! PIĘKNIE wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paseczki, doskonale zgrane i dopasowane. Jak zwykle zreszta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zazwyczaj u Ciebie pieknie, dokłądnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj miałam przyjemność oglądać ją na żywo i pomacać też :o)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!