sobota, 25 września 2010

251. to, co lubię

Latarnia Morska zaprasza do tej zabawy wszystkich chętnych,
więc i ja się wreszcie skusiłam :)

10 rzeczy, które lubię:

1.
Lubię ciszę wieczoru.
Gdy ptaki i ludzie milkną, a odzywają się marzenia.

2.
Lubię czytać przy śniadaniu.
Przy kolacji też lubię.
Książki z biblioteki wypożyczam hurtowo.

3.
Lubię Bajora.
Pasjami go lubię.
Przy nim odżywają wspomnienia.
I Katie Melua też lubię.

4.
Lubię zapach skoszonej trawy i palonych liści.
Lubię grubą warstwę śniegu i mróz, który szczypie w nos.
Lubię zapach pigwy.

5.
Lubię siedzieć za kierownicą.
Lubię, to za mało powiedziane.
Lubię, gdy droga ucieka, gdy drzewa śmigają.
Lubię tę wolność.

6.
Lubię się zatracić w papierach, ćwiekach, kwiatach.
W kartkach, albumach, notesach, fotografiach
i innych dziwnych rzeczach też lubię.

7.
Lubię samotność.

8.
Lubię ketchup, jajka, pomidory, świeże bułki z dużą ilością masła.
Mango kocham. I szpinak. Pasjami :)

9.
Gadżety lubię.
Telefon.
Notes.
Portfel.
Brelok.
I takie tam inne różne.

10.
Internet lubię.
Bo tak :)


Kto jeszcze nie brał udziału w tej zabawie
niech czuje się imiennie zaproszony :)





2 komentarze:

  1. Bardzo miło mi się to czytało- mango i ja uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez uwielbiam szpinak :). Pasjami

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!