środa, 6 października 2010

260. inspirowane










papiery bazowe: scrap.com.pl




9 komentarzy:

  1. Śliczne! Ta pierwsza szczególnie mi się podoba. Zazdroszczę, że chce się Wam te kwiatuszki wycinać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, mnie się szczególnie podoba ta druga:)ślicznie wyglądają te powycinane kwiatki:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są:)
    CZy mogłabym wykorzystać ten pierwszy tekst? Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza! Bardzo!!!
    Druga tez ,ale pierwsza....BARDZO,BARDZO!!!
    bEZ KRYTYKI :)
    A :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki :) też wycinałam te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te karteczki, poczatkowo pierwsza mi się bardziej podobała - początkowo... bo potem zobaczyłam drugą i teraz sama nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba odmieniec, bo w drugiej się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle pięknie i nastrojowo i z dobrą radą:))

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!