środa, 20 października 2010

265. bombki



TU szybki kurs, jak zrobić taką bombkę :)




20 komentarzy:

  1. Karczochy pierwsze skojarzenie :)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Ja właśnie wyruszam zaraz na zakupy po tasiemki i będę działać. Miałam jeszcze nie robić, ale jak przyszły nasze styropianki to paluszki mnie świerzbią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne !!!;) Mogłabyś zrobić nam szybki kurs tworzenia takich cudeniek ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne i bardzo oryginalne, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jednokolorowe a takie piękne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    szok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!!! Ja też jestem juz w trakcie ich tworzenia:>

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, bardzo delikatniutkie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! I jak wszystko u Ciebie niesamowicie staranne aż ma się wrażenie, że sterylne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie dlatego, ze jednokolorowe, kremowe wyszły niezwykle elegancko!
    Mamajudo, u Ciebie wszystko jak spod linijki! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombkowy zawrót głowy - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity kolorek, taki kremowy, jak na tort by miały być te bomki, a nie na choinkę.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!