środa, 27 października 2010

269. brochy











20 komentarzy:

  1. Śliczne broszki w fantastycznych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ślicznie skomponowane :)
    Chętnie taką jedną bym ponosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są urocze. Zielona to moja faworytka.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak motyle... bardzo ładne motyle...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! :) Ja bym wszystkie trzy naraz przypinała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne!
    takich jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNE! Cudne kolorki! EXTRA wykonanie! Chętnie bym takie przygarnęła! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! Bardzo Wam dziękuję! Potrzebowałam dziś wsparcia i Wasze komentarze utwierdziły mnie co do tego, że jednak nie robię w próżnię i że to moje "cośrobienie" warte jest "straconego" czasu... buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, bardzo oryginalne i wspaniała kolorystyka !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to w próżnię, jak w próżnię, ...no takie rzeczy wypisujesz, że mnie zatkało. Same, powtarzam SAME WSPANIAŁOŚCI robisz, a Ty tu z próżnią;)A broszki niby znane, a nowatorskie rozwiązania u Ciebie i kolorki super!!!!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. w komplecie wyglądają bosko,cała trójka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  12. Są niesamowicie piękne - rewelacyjne - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż, żadnego novum nie napiszę, świetne brochy :))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wyglądają jak złożone naleśniczki, a kolorystyka przecudna...

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!