sobota, 8 stycznia 2011

291. nowy adres


Zapraszam Was w nowe miejsce.

To mój blog firmowy :)
Na razie jest w powijakach, bo walczę z wordpressem,
ale już niebawem się rozkręci.
Kto życzliwy i chętny, ten może dodać nowy adres
do listy blogów, do których zagląda :)
Za to z całego serca dziękuję, bo wpłynie to być może
na liczbę moich przyszłych klientów :)

W związku z założeniem firmy mamajudo.com.pl
chciałabym podziękować kilku osobom.

Przede wszystkim Agnieszce, bo bez niej nie było by mnie tu,
nie odnalazłabym pasji, która zmieniła moje życie.
Aguś-dziękuję!

Kasiuli - za pomoc przy nowym blogu
(wielkie ukłony w stronę jej Męża!)
i za to, że nieświadomie pozwoliła mi uwierzyć w siebie.
Kasiu-dziękuję!

Tym, którzy pozostawili tu komentarze
dłuższe i krótsze,
bo dzięki temu mobilizowaliście mnie do pracy,
a leniwa ze mnie istota.
Nie wiecie i nie dowiecie się
(bo nie umiem tego ubrać w słowa),
jak wiele dla mnie znaczy Wasza tu obecność.
Dziękuję!

Tym, którzy wierzyli i wciąż we mnie wierzą.
Dziękuję!


***
Nie uciekam stąd :)
Dobrze mi z Wami.
Teraz będę po prostu
w trzech miejscach naraz :)





10 komentarzy:

  1. No to życzę powodzenia z całego serca. Niech Ci Bóg błogosławi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki! Bo piękne i baaaardzo staranne cuda robisz!

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc powodzenia=) Trzymam kciuki=)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, Kochana! I wiatru w żagle życzę, tego dobrego wiatru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiec powodzenia na nowej drodze. Z takim talentem i zdolnymi raczkami nie moze sie nie udac. Z boza pomoca i blogoslawienstwem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, zawsze weny i dużo klientów!!! Cieszę się razem z Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace piękne, firma niech hula, a czas się rozciąga, by go na wszystko starczyło! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!