czwartek, 10 lutego 2011

304. exploding box












14 komentarzy:

  1. Piekne!!!
    właśnie dziś robiłam takie pudełeczko pierwsze w mojej historii, ale jak patrzę na Twoje cudeńko to stwierdzam że jeszcze troszkę muszę popracować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kolory! Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne pudełko i w super kolorku, no i te dodatki, cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te małe pudełeczka mają w sobie strasznie dużo uroku!! Piękna praca!!
    Muszę i ja pokusić się kiedyś o stworzenie takiego cudeńka :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. aż się chce zaśpiewać "zielono mi", świetne pudełeczko, perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, wiosenne pudełko. Kusisz mnie tą formą, oj kusisz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. coś wspaniałego ... napatrzeć się nie mogę!!! cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Je la trouve super belle et trés bien réussie. Bravooo !

    OdpowiedzUsuń
  9. za każdym razem jak widzę twoje pudełka to mam ochotę też pokombinować i zrobić.
    Twoje są zaczarowane i niezwykłe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow what a wonderfull exploding box. Just love it!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!