wtorek, 22 marca 2011

323. vintage to nie mój styl ;)








15 komentarzy:

  1. aż mi sie chce te kwiatki pomacać:)
    cudo!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO się mylisz! ;-)
    Wspaniałe pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ właśnie, że pięknie wyszło!!! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, matko! To pudełko jest idealne!!! Cudo po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko mówi, że całkowicie, w 100% Twój. Przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! BARDZO mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło przepięknie!!! =]

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie się nie zgadzam. Wygląda CUDNIE. Tylko podziwiać staranność wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym tworzyć takie cuda w nie moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja droga. Jest poprostu cudowne, śliczne, prześliczne, idealne... Ja tez takie chcę... Zresztą ono chyba dla mnie bo mam na imię Aneta :) Ja poproszę kolejna Twoją pracę w tym stylu. Czarujące...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym tam nie powiedziała, że to nie Twój styl.. Wyszło naprawdę pięknie!! Cudne pudełko! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!