poniedziałek, 18 kwietnia 2011

334. Wyzwanie#7 i candy w scrap.com.pl

To już siódme wyzwanie ze sklepem scrap.com.pl!
Wszelkie potrzebne dane na jego temat znajdziecie
TU :)

A tymczasem pokażę Wam,
co takiego udało mi się zrobić na to wyzwanie.
Mój syn za czas jakiś przekroczy szkolne mury,
więc zapobiegliwa mama zaopatrzyła go
w niezbędnik pierwszoklasisty (lub zerówkowicza):
pojemnik na kredki
piórnik na ołówki
i notes na osobiste zapiski :)

Cały komplet zrobiony jest z jednego arkusza (sic!)
tego fantastycznego papieru, dostępnego oczywiście
Doskonale pasują do niego ćwieki z tego samego sklepu.







Pamiętajcie o wyzwaniu!
To naprawdę świetna zabawa,
a i nagroda jest nie byle jaka :)

Mój ulubiony sklep przygotował dla Was coś jeszcze!
Nowe tusze by Latarnia Morska!
Ja już je mam u siebie i mogę o nich powiedzieć tyle,
że moje ulubione kolory to czerwona ochra (zwana brudną maliną)
i granatowy (prześliczny!!!).
Z okazji premiery nowych kolorów koniecznie weźcie udział w CANDY!

Dziękuję wszystkim, którzy dzielnie głosowali
na plakat przedszkola mojego syna!
jesteście wielcy!
Nie udało się, ale i tak czuję się szczęśliwa!

P.S. Czy ktoś może mnie oświecić, jak w blogspocie podlinkowuje się zdjęcia?
Kiedyś to było łatwe: zaznaczałam zdjęcie w edytorze, dodawałam link i ok.
A teraz taki sposób nie działa...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!