środa, 18 maja 2011

343. hurtem kartki na Dzień Matki

Proszę o wybaczenie… Długo mnie nie było.
Aż zaczęto się dopominać nowości!
I oto są.
Cztery kartki na Dzień Matki.
Pierwsza – to moja ulubiona :)
A Wam która się podoba?
***
Niemal wszystko użyte w tych kartkach
pochodzi ze scrap.com.pl.
Bo kto by tam się rozdrabniał nad perełkami z papierniczego
czy kwiatkami z hurtowni w Łodzi ;)



DSC01383

DSC01389

DSC01397

****
Czy już wiecie o candy
na blogu scrap.com.pl?
Nowe kwiatki są cuuudne!
Wiem, bo już je użyłam :)

Blog-Candy-copy

 pozdrawiam

P.S. Ogłaszam nabór :)
Wolne 4 miejsca w wygodnym samochodzie zmierzającym z Zielonej Góry
na zlot scrapbookingowy do Warszawy 18 czerwca wcześnie rano :)

25 komentarzy:

  1. wszystkie kartki piękne,ale pierwsza naj naj - dzięki kolorom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie cudne!
    Pierwsza the best!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja pierwsza i trzecia - piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie też pierwsza naj :) ale wszystkie śliczne są tak naprawdę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja z przekąsem napiszę, że mi najmniej podoba się druga a pierwsza, trzecia i czwarta są super. Mi również najbardziej podoba się pierwsza :) Dla mojej mamy :) Również się zastanawiałam, czemu tu u Ciebie tak cicho... Bo wiem, że coś tworzysz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga trzecia i czwarta mają takie ciepłe kolorki i są super ale pierwsza extra super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piekne, ale moja fav też pierwsza - uwielbiam taki klimat i kolory i ten papier :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza mnie zachwyciła zdecydowanie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie cudne!!!
    ale pierwsza mmrrrrr....

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, moja faworytka to druga w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zachwycające kartki!!!! a ja dołączę do Betik, bo druga u mnie w rankingu na czele:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwie ostatnie są wyjątkowo delikatne =] Ale owszem... pierwsza zdecydowanie ma to coś =]

    OdpowiedzUsuń
  13. warto było poczekać, piękne kompozycje, kremowe dodatkowo urzekają kolorem

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwie ostatnie to mój namber łan! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulalala! Jak Cię nie ma to tęskno, jak się pojawiasz to w ziemię człowieka wgniatasz pięknem, które tu serwujesz:) Moje "naj", to dwie ostatnie - wiadomo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie pierwsza!!!!!
    Szkoda,że ten samochód nie przejeżdża przez Pomorze Zachodnie ;)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też jestem za tą pierwszą:) czemu do Zielonej Góry mam tak daleko...chętnie bym się zabrała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne są!!!
    Kompozycje, kolory, dodatki... miód :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza jest nieziemska! potem trzecia powalająca... oj tam wszystkie są piękne...a hurtownia fajna skoro takie kwiatki posiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. four beautifully elegant cards...I love them all
    Mina xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! you have such beautiful style! gorgeous cards! love love them!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie piękne ale ta pierwsza bomba!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są! I chyba wstawione w kolejności od najładniejszej :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne prace, podoba mi się ten styl! Bardzo ostrożnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie cztery są rewelacyjne, nie mogę się zdecydować, która najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!