poniedziałek, 23 maja 2011

344. wyzwanie #8 scrap.com.pl, czyli kwiat

Wiem, wiem, że już trwa :)
Ale specjalnie dopiero teraz o tym piszę,
żeby Wam przypomnieć :)
Klikajcie TU, żeby przenieść się na bloga sklepowego!

Wyzwanie-_8


Gdyby podliczyć. ile kosztował mnie mój ręcznie robiony kwiat
na to wyzwanie, to chyba byłby to
najdroższy dodatek srcapowy w moim życiu…
W trakcie pracy nad nim poszły z dymem:
lampka w mojej szafie,
pistolet do kleju,
nowe spodnie
(z dymem nie poszły, ale z klejem, który dymił…)
oraz mój palec…
Ktoś jest w stanie przebić te straty?
Oby nie :)

A tak się prezentuje notes na to wyzwanie:

DSC01680

DSC01683

DSC01686

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Ojej... to Ci dopiero przygody... jednak kwiatek piękny=) Chciałoby się nawet powiedzieć, że warto... no ale może lepiej nie=P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla tego kwiatu chyba było warto?!
    Jest fantastyczny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiatek jest piękny :D
    ale faktycznie szkody chyba niewspółmierne :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!