czwartek, 14 lipca 2011

360. przesłodka kartka tortowa

Jak powszechnie wiadomo
Mości Szpieg obchodził ostatnio okrągłą rocznicę urodzin.
Musiałam i ja zrobić karteczkową niespodziankę dla Szpiega.
A ponieważ lubi On papiery Latarnia Morska, więc wybór był oczywisty.
I tak powstał przesłodki torcik urodzinowy :)
Pod tortem jest miejsce na wypisanie życzeń,
a wszystkie składniki użyte do tego pysznego wypieku kryją się TU.



DSC01933


DSC01934


DSC01935


DSC01936


pozdrawiam

Wczoraj do obejrzenia była kartka ślubna na MojoMonday :)

8 komentarzy:

  1. piękny i smakowity torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny torcik, podziwiam jego wykonanie. Mości szpieg z pewnością będzie zadowolony :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, fantastyczny pomysł! Może opiszesz jak to zrobiłaś? Proszę...Mały kursik!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesympatyczny prezent i świetny pomysł. Piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmmm już podziwiałam, ale chętnie oczy kolejny raz nacieszyłam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity pomysł i cudne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. super ten torcik!!! rewelacyjny pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł rewelacyjny! Strasznie mi się podoba!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!