niedziela, 17 lipca 2011

361. wyzwanie #10 ze scrap.com.pl

To już 10. wyzwanie ze sklepem scrap.com.pl, dacie wiarę?
Trudno w to uwierzyć, jak ten czas biegnie…
Wyzwanie ma typowo letnie klimaty.
Ja zrobiłam sobie letnią zakładkę z latawcami.
Uwielbiam czytać, pochłaniam książki niemal hurtowo :)



DSC02126

DSC02128

DSC02129

DSC02131

DSC02133

DSC02134

Użyte materiały pochodzą ze sklepu scrap.com.pl :)


***
A tu zajrzyjcie po szczegóły wyzwania:

Wyzwanie #10

pozdrawiam

Zachęcam do obejrzenia poprzedniego mojego posta :)

18 komentarzy:

  1. Fantastyczny to jestr pomysł z tymi latawcami! SZOK!

    No normalnie wymiatasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka, a latawce rewelacja! Świetnie je wymyśliłaś i wspaniale wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna zakładka
    aż by się chciało książkę wziąć do ręki i czytać :)

    a latawce - boskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja :) A jakby pięknie wyglądała w mojej najnowszej Chmielewskiej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne latawce! Piękna zakładka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł, cudne te latawcowe zawieszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Latawce są niesamowite! Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Latawce są boskie, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę inna jeśli powiem, że latawce mnie zachwyciły... bardzo pracochłonne =]
    Śliczna zakładka =]

    OdpowiedzUsuń
  10. Padłam z wrażenia! Pomysł pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne wyzwanie i piękna praca z latawcem:))) z pewnością wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  12. Latawce, dmuchawce, wiatr....

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka z taką zakładką zacznie nowe życie i uniesie ją tym cudnościami na wyżyny sztuki:) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześwietna zakładka. Latawce bardzo pomysłowe, urzeka mnie kolorystyka. Naprawdę świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech cudnie było by nimi kartki zatrzymać :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombowe latawce, śliczna zakładka!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!