niedziela, 31 lipca 2011

drugie urodziny scrap.com.pl


Zapraszam serdecznie na świętowanie Drugich Urodzin Scrap.com.pl!
Z tej okazji można wygrać w naszym ulubionym sklepie
Bon Na Zakupy o wartości 1000 zł!
(słownie: tysiąc złotych)
Do zrealizowania w sklepie lub przez Listę Społeczną!



 


 Zasady zabawy umieszczone są na blogu sklepowym 
Koniecznie się z nimi zapoznajcie.
U mnie znajdziecie czwartą (i zarazem ostatnią) część pytania konkursowego
– na poniższym obrazku jest wpisana na zielono.
  


Poprzednich części pytania szukajcie na blogach Złotych Rączek Scrap.com.pl:
Ani 
Ani 
Moniki 
Gdy skompletujecie już całe pytanie, to odpowiedź na nie wpiszcie w specjalnym poście,
który pojawi się na blogu sklepowym  dzisiaj o godzinie 18:00
(czas na wpisywanie poprawnych odpowiedzi jest do 24:00).
Potem wystarczy już tylko mieć szczęście w losowaniu!

 I jeszcze mała niespodzianka od Scrap.com.pl – urodzinowy upominek,
który rozlosuję wśród osób, które zostawią komentarz pod tym postem
w ciągu 2 godzin od jego publikacji.
Proszę o zostawianie tylko jednego komentarza na osobę i wpisywanie się tylko osób z Polski
(nie będzie możliwa wysyłka za granicę).
Zapisy zamknę o godz. 20:00, a wynik losowania będzie ogłoszony tutaj jutro.


A skoro już u mnie jesteście, to wielką radość sprawicie mi
dodając się do osób obserwujących mój blog na bloggerze i na facebooku :)
Dziękuję!

Zapraszam!

116 komentarzy:

  1. to ja poprosze te kwiatki:)pierwsza :P

    OdpowiedzUsuń
  2. i tu zostawiam swój ślad i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To wpisuję się jako pierwsza. Wszystkiego dobrego dla całego zespołu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat sto lat:) Ja też chcę te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ustawiam siępo kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. o, kwiatki! Ja chętnie:) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja wierna fanka zostawię swój ślad.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudeńka dziś rozdajecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również z miłą chęcią :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwiatki :)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatki zawsze się przydadzą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się oczywiście, kwiatki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbuję - może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kwiatki śliczne, chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z miłą chęcią ustawiam się w ogonku;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. urocze candy!!! ustawiam się w kolejce :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. No to i ja się dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj....nie zgadłam pytania, ale może się uda wygrać te kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z rozkoszą się wpisuję, chociaż pewnie i tak nie wygram :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Może szczęście dopisze:) moc życzeń z okazji urodzinek sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  21. ustawiam się również, może dopisze mi szczęscie...? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kwiatki. Ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też bym chciała takie kwiatuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja poproszę te piękne kwiaty :)
    nikunia9151@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Staję do kolejki. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te kwiatki, choć ja za kwiatkami nie szaleję. Ustawiam się w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piekne kwiatuszki moze sie uda zabrac do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce, uwielbiam te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam te kwiaty z samego patrzenia na nie. Cudne są.
    A pytania nie przewidziałam, bo wydawało mi się, że to będzie jednak banalnie proste -jesli takie będzie ;o))
    Odpowiedź znam, więc jest jeszcze szansa na milion.... tzn na tysiąc ;o))

    OdpowiedzUsuń
  30. cudnie by było je mieć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kwiatuszki piękne dlatego ustawiam się i ja :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne kwiatki w zdecydowanych mocnych kolorach już myślę jak je wykorzystam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ustawiam się również tutaj w kolejce...(jak szaleć to szaleć) ;)i również puszczam oczko do maszyny losującej ;)Ela
    elsm@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj jaka ta kolejka już długa !!! Kwiatki śliczne, właśnie kończę okraszać nimi album, więc staję po następne ;) I wszystkiego naj... z okazji urodzin !

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście że się zapisuję i z niecierpliwością czekam na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Limoooonkowe najcudniejsze! :>

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tez z chęcią stanę w kolejce po te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudne:)ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  39. I PIĘKNE KWIATKI DO KOMPLETU- CHĘTNIE:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne kwiatki, tylko zdjęcie z pytaniem mi się nie wyświetla...

    OdpowiedzUsuń
  41. ooo,znam już odpowiedź na pytanie konkursowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj bardzo bym chciała trochę szczęścia mieć

    OdpowiedzUsuń
  43. i ja się zgłaszam, bo na inne niestety nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też jestem chętna do przygarnięcia tego bukietu!
    nuss11@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Ustawiam się w kolejce po ten piękny bukiet.

    OdpowiedzUsuń
  46. Z chęcią przygarnę te kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością biorę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  48. Te kwiatki uwielbiam:):):) może mi się poszczęści :):):)

    OdpowiedzUsuń
  49. spróbuję szczęścia :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. I tu też staję w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też spróbuję szczęścia:)))

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja spróbuję :)

    Fajnie wymyślony konkurs, trochę detektywistyczny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Staję w kolejce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. To i ja ustawię się w kolejce po śliczne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. również ja sie tutaj melduję :)

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja ustawiam się w ogonku :D
    kollorek@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Ustawiam się:)
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. moze do mnie trafia te pyszne kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  60. chętnie zaopiekuję się kwiatuszkami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. staje w szranki :0) gratuluje urodzinek !!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. O, jakie fajne są te bordowe kwiatuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Pecha mam dziś wielkiego ale co mi tam spróbuję może się uda!

    OdpowiedzUsuń
  64. to ja też się zapisuję dla kwiatuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kwiatuszków nigdy dość :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. ŚLICZNIUTKIE BARDZO BYM CHCIAŁA:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Happy Birthday Scrap.com ! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. m.agienka@wp.pl31 lipca 2011 19:07

    ja też :) a przy okazji pozdrawiam wszystkich Konkursowiczów :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Oja, jeszcze zdążyłam :) hihi.. zapisuję się, tak, tak :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuję się :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. I ja się w kolejkę ustawiam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  72. lubię zabawy i lubię kwiatki
    gratulacje

    e..wa

    OdpowiedzUsuń
  73. A co tam ,tu tez sie pobawie.

    OdpowiedzUsuń
  74. I ja chętnie się zgłoszę:)
    kara2302@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Rzutem na taśmę ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Trochę dziś zaspałam... Może załapię się chociaż na to ostatnie candy...
    Pozdrawiam!;-)

    OdpowiedzUsuń
  77. SUPER! Ustawiam się i ja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  78. i ja stanę w kolejce po kwiatuszki których nigdy za mało:)

    OdpowiedzUsuń
  79. ja też chcę takie kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  80. A ja w ogóle nie widzę zdjęcia z częścią pytania.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!