środa, 27 lipca 2011

364. kartka i sekretnik dla nastolatki




Tak, wiem, nie ma mnie :)
Ale na szczęście internet idzie czasem za mną.

***
Komplet: kartka + notes dla nastolatki.
Wszystko na papierach Latarnia Morska.
Zdjęcia beznadziejne, ale wtedy były TE pochmurne dni.
Zresztą teraz byłoby nie lepiej...


_DSC2479

_DSC2464

_DSC2466

_DSC2467

_DSC2468

_DSC2470 - Kopia

_DSC2471 - Kopia

_DSC2473 - Kopia

_DSC2477

_DSC2485

Na tym i tym, i tym papierze ze sklepu scrap.com.pl.


pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo,bardzo mi się podoba! Uwielbiam różne zestawienia tego papieru w groszki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplet! Wspaniale radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super komplecik!Ogromnie podoba mi się ta aranżacja z czarnym papierem, genialnie rozweseliły go kolorki. Mojej córce też bardzo by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik wyszedł słodko, pomimo tego czarnego kolorku:))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńka!!! uwielbiam Twoje prace:)
    zazdroszczę talentu ;) :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplecik, w przecudnie dobranych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna. Prosta, bez dużej ilości ozdobników ale bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie prace! Cudowny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie prace! Cudowny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny! Bardzo estetyczny i jednocześnie wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaa..ale świetna kartka i sekretnik! Super wygląda kolor zestawiony z tym ciemnym kropkowym tłem :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!